ارزش ویژه برند

یک برند قوی با ارزش ویژه مثبت، مزایای متعددی مانند حاشیه سودبالاتر، فرصت‏‌‌های تعمیم برند، اثربخشی ارتباطات قوی تر، ترجیح و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده دارد.
مطالعات و تحقیقات صورت گرفته در حوزه مدیریت برند، نقش و تاثیرات این شاخه از علم بازاریابی بر عملکرد، سطح سودآوری و ارزش کسب و کار برای ذینفعان را مورد تاکید قرار می‌دهد.
شرکت‏‌ها برای حفظ و ادامه بقای خود باید بر کسب مزیت‏‌‌های رقابتی و جلب رضایت هرچه بیشتر مصرف کنندگان جهت فروش و سهم بازار بیشتر تمرکز کنند.
یکی از ابزارهای راهبردی که موجب آسیب پذیری کمتر شرکت در مقابل فعالیت‏‌‌های رقابتی بازار و تعهد و تکرار مصرف می‌شود، ارزش ویژه برند است.
هدف این مقاله بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ‏‌‌های مصرف کنندگان با استفاده از مدل بویل و مارتینز( ۲۰١۳) می‌باشد.
مقوله برندسازی و مدیریت برند امروزه طرفداران متعددی در دنیای بازاریابی دارد.
در بخش خدمات، برندها به عنوان راهی سریع برای شناسایی و متمایز ساختن خود و ایجاد تصویر در ذهن مشتریان هستند.
در میان ابعاد قابل لمس یک محصول یا خدمت، تصویر برند مهمترین چیزی است که اکثر استراتژی‌های بازاریابی معطوف به آن هستند و به برجسته کردن آن گرایش دارند.

منبع : ارزش ویژه برند


پروژه و تحقیق برند ,ارزش ,ویژه ,مصرف ,بازاریابی ,کنندگان ,ارزش ویژه ,ویژه برند ,مصرف کنندگان ,برندسازی و ,و مدیریتمنبع

مقاله اثر بخشی

تعارضات شکلی قوانین دیوان کیفری بین المللی با جمهوری اسلامی ایران

ﺳﺎﺧﺘﺎرﻫﺎی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ‬‬‬ و اﻧﻮاع آن

مفهوم سرمایه اجتماعی

سنجش هوش هیجانی

مقاله امیدواری

رهبری تحول گرا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست سئو وبمستر خرید باکس لوازم آرایش ارزان چوبی شیشه ای رومیزی 2019 فروش بسته های ارزان اینترنتی leonard822psh1t Page وب سایت رسمی راتین رها گرماسان گلخانه برای تو پی اس ان ساپورت | ریکاوری و دی اکتیو اکانت PSN سئوکافه